2011. november 23., szerda

Fujisu Siemens M3438G 17"laptop 1 Ft , hibás. - Jelenlegi ára: 1 Ft

A laptop hibás , hiányos . Lefényképeztem mindent amit tudtam , a DVD meghajtó is megvan de nem tudni jó-e . A fotókon nincs rajta mert csak most találtam meg, rajta van az eleje is  . A képeken látni a hiányokat , lefényképeztem .
A gép működik de előbb fél óra majd egyre gyakoribb időközönként lekapcsol bekacsolásra bekapcsol megy tovább. Nekem azt mondták hűtéssel lesz baj mert a ventilátor maxon pörög bekacsolás óta.
Csak a képen látható tartozékok vannak, a gép aljárol hiányzó lemezek megvannak a fotók kedvéért vettük le őket. Az akku jó. Mennyit bírhat nem tudom.
Specifikáció:
képernyő méret 17. 0" WXGA 16: 9 GlareType
képernyő felbontás 1440x900
processzor Mobile IntelŸ PentiumŸ M Dothan 2MB/FSB533
processzor frekvencia 1730 MHz
chipkészlet Intel 915PM
memória 1024MB DDR2/400 (bővíthető)
merevlemezes meghajtó 80GB 5400 RPM 8MB CACHE SATA
optikai meghajtó 8x DVD+-RW DL drive
grafikus vezérlő NVIDIAŸ GeForce Go 6800 256MB cserélhető VGA
alkatrésznek árulom, garancia nélkül
Csere nem érdekel, az aukciót bármikor lezárom ha megegyezünk !
Jó licitálást!
Kérdésekre szívesen válaszolok!  
Utánvéttel semmit nem küldök!
Kérem csak az licitáljon akinek megvan rá a pénze és max 1 héten belül rendezi a vételárat !!!
Az aukció magán aukció, igy hivatalos garancia a nincs.
További termékeim katt ide!
 


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-12-11 00:08
. Fujisu Siemens M3438G 17"laptop 1 Ft , hibás. - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése